tisdag 8 januari 2013

Förlänga or not?

Somnade klockan nio igår, inte undra på att jag var pigg klockan åtta imorse då ju. Men skönt var det, finns alltid något positivt med att vara ute och festa. Det bara kommer en dag efter.. hahah.
Men efter att ha jobbat första dagen denna veckan så sitter jag uppe på mitt rum med datorn på låret och brownies bredvid mig. A kom hem med smakprov på en ny brownie idag, yummie.

Man måste ju ta 6 credits här i staterna för att få flyg hem (annars får du betala det själv) eller om man nu vill förlänga. Och jag har härmed sökt in till två skolor vilket kommer ge mig de creditsen jag behöver, för idag skickades det sista pappert iväg.
Fick även mail idag om förlägning, A och G frågade mig redan i november så har ju haft tid att tänka på det. Men svaret finns där fortfarande inte, velar fram och tillbaka. Vill jag stanna i Usa eller vill jag hem?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar