tisdag 22 januari 2013

Här kommer jag!

Och så är det väl dags att börja resa lite kanske? Washington till helgen är ju fixad, ska bara skriva ut mina biljetter och jobba klart denna veckan. Sen är även buss till Philadelphia fixad, buss och hotell till Boston är fixat, flyg till Raleigh fixat och allt detta händer under mars månad. Flyget är även bokat som ska ta mig, Ines och Madde ner till Miami i maj och nu återstår bara boka min resa upp till Toronto i april.
Känner ni peppen? För jag ser fram emot 5 månader av resor, festande och bara av att leva helt enkelt.

Annars idag har jag ju jobbat heldag med pojkarna, en dag som gått supersnabbt faktiskt. Blev en massa tv tittande, datorspelande och legolekande. Hemskt vad jag gillar de pojkarna!
Efter jobb körde jag upp till Madde för att hämta hem min kindle, hade glömt den där. Var också meningen att vi skulle boka flygen där, men eftersom saker oftast inte vill gå min väg så krånglade givetvis min dator. Så vi fick fixa det på distans istället.
Även sagt att det ska snöa inatt, men det hoppas vi verkligen inte. För då blir Johanna inte så jätte glad :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar