torsdag 10 januari 2013

vroom

Alltså jag måste säga att jag älskar att köra nya bilar, eller ja relativt nya bilar får det väl bli eftersom den vi har nu faktiskt är begagnad. Skit härlig, den låter ingenting när man kör och när man trycker på gasen så for man fram. Sen att denna är så pass stor som den är gör ju inte saken värre. Känner mig liten men ändå så stor, svårt att förklara.. haha.

Idag har jag äntligen fixat alla bilderna som togs under resan till Orlando. Mötte upp Sandra på starbucks i white plains efter jobb, gick genom bilderna och så. Så nu ligger dem fint här på datorn, ska bara välja ut de bästa bland de 1300 bilderna sen hamnar de på facebook också.
Fortfarande något fel med bloggen, får inte upp några bilder. Vet inte om de är blogger i sig eller bara min? Får väl höra runt med andra, se om de har samma problem som mig. Annars så hade jag tänkt att gå och lägga mig nu, godnatt :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar