söndag 6 januari 2013

Lyckad kväll?

Kan man kalla det en lyckad utgång om man inte minns mer än hälften av kvällen, joinar en svensexa, går vilse i New York när man här full, trillar på övergångsställen, bli bjuden på pizza av främlingar, efterfestar, och kommer hem fullt med sår på kroppen?
Vi lyckades komma hem tillsammans, så vi uppfyllde vårt mål iaf.

Efter kommit hem klockan åtta på morgonen, sovit i tre timmar så vaknar jag upp på golvet. Jävla Rebecka, stå och smälla med dörren klockan 11 på dagen. Det är fan inte rätt alltså ;)
Fick catcha upp gårdagen då jag inte minns någonting mellan elva och fyra, och försökte få bort den där yrheten.. Sen kom Madde och vi alla tre gjorde ett besök på cheesecake factory, efter 3glas cola så mår jag äntligen bättre.
Skolorna för året är också fixade, så i februari blir det mycket plugg. Bara tuta och köra.
Vad annars då? Första helgen på detta året är snart slut, och det är fan ta mig jag med. Så ska bara ta och fylla i denna skolblanketten sen ska jag mysa ner mig i sängen med min kindle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar