tisdag 15 januari 2013

Part A, berätta om dig själv

Tycker de börjar bli lite tråkigt att blogga, men vet inte riktigt varför. Om det har med bilderna att göra eller om det har med att jag inte gör så jätte mycket. Anyway, nu vet ni de iaf. Därför inläggen inte riktigt kommit in den senaste tiden.

Idag börjades ännu en ny vecka, jobbade och alla har faktiskt varit på himla bra humör idag, fantastiskt. A kom hem lite tidigare så från halv sju har jag suttit uppe i min säng och skrivit om mig själv. En av läxorna som ska in den 15 februari. Antingen skickar jag in det tidigare, lämnar det på plats när jag kommer eller så har jag 6 veckor efteråt att skicka in den.
Part A som jag hållt på med hela kvällen ska handla om en själv, vad som gjorde att man åkte iväg som en aupair, typ presentera ens värdfamilj och berätta lite om familjen hemma och sen fundera ut på vart man vill befinna sig om 5år. Part B kommer i två val, antingen håller du en dagbok om en förväntning man har, eller typ om veckorna innan man åkte till Usa (lite svårt att göra just nu då jag redan är här) då det andra valet kanske är mer passande för mig. Då ska man skriva om en stad, historia, resa, tradition, högtid m.m som relaterar till Amerika. 5 sidor långt, hur de ska gå till vet jag inte riktigt.
Men de gäller väl att babbla på som vanligt, har iaf precis skrivit klart 5 sidor om mig själv. Nu är det bara part B kvar.. rädda mig någon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar