måndag 4 februari 2013

Au pair liv

När jag kom hit, till min familj här & till rummet jag numera kallar mitt eget, så hade jag inte med mig så mycket kläder. I garderoben hängde det 10 klädesplagg och i byrån låg där 4 jeans, dessa klädesplagg + några linnen och lite sånt där tog upp hela min väska. Jag hade alltså fullpackad väska, med sommarkläder for your information, när jag lämnade Sverige den 18 juni, 2012.
Idag ser min garderob och byrå helt annorlunda ut. I garderoben kan jag nu räkna upp till 35 klädeshängare med kläder på, alltså 25 nya klädesplagg. I byrån ligger det 10 jeans, som dessutom har bytat plats eftersom de inte fick plats i den förra lådan. Sen kan jag ju också räkna 12 nya skor som jag inte hade med mig hit + lite annat smått och gott.

En ny väska kommer ju definitivt behövas köpa in!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar