söndag 3 februari 2013

Det där man inte hinner ibland

Igår lämnade jag Madde i pleasantville och körde hem med inställningen att jag skulle tvätta, göra läxan och måla naglarna. När jag kom hem spenderade jag tid med familjen istället, de åt middag och jag kollade på (hade ätit kina-mat med mormor innan). Sen gick jag upp på rummet, gick ner med tvätten och startade första maskinen runt 7.
Hade tröttnat rätt mycket på min blogg, så tänkte jag skulle ändra den lite. And lite it is, jag gjorde ingen läxa, jag målade aldrig mina naglar och jag glömde tvätten i tvättmaskinen..

Så det är saker jag tänker fixa idag istället, tvätten ska jag snart gå ner och hämta. Tänkte slänga in sängkläderna också sen är det klart. Naglarna ska också fixas, men det får bli lite senare. Och sen förhoppningsvis börja med min läxa, en vecka kvar tills Boston-klassen börjar vilket innebär att de kommer bli ännu mer läxor snart.
Men ja, tvätten nu kanske?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar