måndag 4 februari 2013

Superbowl

Av sakerna jag hade på listan att göra idag, så gjorde jag bara en sak.. vad jag är dålig på det här alltså. Blev tvätt, och inte ens det gjorde jag fullt ut. A hade visst slängt in mitt tvätt i torktumlaren och hon tog även hand om mina lakan. Sedan har jag bara legat i sängen, med pyamas på hela dagen (det var ju faktiskt tvättdag) och kollat på serier & film.

Vid fem så smög Madde sig in i mitt rum, fick då lite mer fart så vek och hängde upp kläderna, klädde på mig och begav mig ner till vardagsrummet. Superbowl idag då alltså, hela familjen samlades framför tvn där det bjöds på american football, nachos, chicken wings och dryck. Ravens vs. 49ers, då den första killen jag såg var snygg och spelade i Ravens så var det dem jag hejade på under kvällens gång.
Såg bra ut under första halvlek, men efter strömavbrottet i andra så började 49ers komma ikapp. Ravens vann dock med 34-31, yey?!



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar