torsdag 7 februari 2013

Känslan av rastlöshet

Gillar inte min hy, precis när jag tycker att den börjar bättra sig så dyker 5 nya finnar upp. Finns det ingen BILLIG mirakelkur man kan ta? Använder neutrogena och den funkar till en viss del, men det där med att den ska stoppa uppkomsten av finnar redan innan det bryter ut funkar inte..

Dagen har rullat på, precis som den ska göra. Men jag har känt mig rastlös på något sätt. Har dock inte varit det, hämtat pojkarna två gånger, gjort läxan två gånger och sedan middag. Men min kropp har velat göra någonting, så den har varit helt off. Obehaglig känsla faktiskt.
Ska förmodligen fixa lite av läxan ikväll, men ska nog hålla lite på New York-uppsatsen då en annan läxa ska vara klar redan på söndag. Så tänkte att jag kanske göra den, påbörja den åtminstonde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar