måndag 11 februari 2013

En skolsöndag avklarad.

Och så har skolan startat, kul att vara tillbaka bakom skolbänken igen. Och inte vilken skolbänk som helst, utan sådana där bordet sitter fast i stolen. Minimala grejer det där alltså. Kursen började tio idag, en kurs jag nästan var försenad till. Trillade in genom dörren 10:02.
Klockan 5 var det över, så nu är vi på gång.

Efter skolan stack jag och Madde vidare in till stan, hängde där lite och åt middag i the village. På något sätt lyckas vi alltid missa subwayn som vi alltid bestämmer oss för att ta. Det blir en massa snack och tiden glöms bort, kommer alltid ihåg den när det är försent. Så idag kom jag inte hem förrän 11:30 och nu är jag helt slut.
Hade mina nya converse på mig idag också, det var ett dumt val. Hade ont i fötterna redan vid lunch, då kan ni tänka er hur ont de gjorde efter att jag gått runt i stan några timmar också. Nya skor i stan = aldrig mer!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar