måndag 18 februari 2013

Hemma hel.

Och så var man hemma igen, hel för den delen också. Det var en rolig helg med massor av au pairer, tysktalande, mat och lektioner. Lektionerna bestod mest av prat, så farligt var det verkligen inte. Under en lektion, fitness och aerobics, så kom alla med träningskläder. Helt onödigt då vi bara satt och prata om vad hälsa och fitness faktiskt här. Tillslut gjorde vi dock en två minuters träning då läraren, som var personlig tränare, skulle visa hur man rör hela kroppen på bäst sätt.
Och vet ni vad?  Jag tror jag har träningvärk.. tror och tror, jag VET!

Så imorgon kan jag lova er att jag ska ut och gå en runda, åtminstonde en halvtimme. Kläderna ligger framme så nu finns det inga ursäkter. Dessutom ska jag ta mig till gymmet i veckan och fixa det där gymkortet som jag snackat om sedan juni 2012.
Fick en fin bikini med posten i fredags, en bikini som faktiskt passar mig. Och har jag en bikini jag gillar, så kanske jag borde ha en kropp som jag gillar också? Eller åtminstonde försöka få en.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar