lördag 9 februari 2013

Ser ändå lite fint ut.

Snön har lagt sig rätt ordentligt. Några decimeter i höjden och flera kilometer i längd och bredd. Jag som vanligvis inte gillar snö tycker att det ser rätt fint ut, men nu sitter jag ju inomhus så kanske inte ska säga för mycket än.
Men så småningom ska jag nog också ge mig iväg ut i snön, måste ner och fixa ögonbrynen. De växer som ogräs och just nu har jag två stora buskar över ögonen, INTE FINT alls.

Och det där med att ha regelbunden sömn funkade inte alls.. Ställde klockan till nio men hopp om att göra det min nya tid att vakna på, men det sket sig. Snoozade bara om den, och istället gick jag upp klockan elva. Lagom eller?
Har även kollat genom min läxa med G, och han sa att den skulle funka och att jag förmodligen inte ens behöver rita om den. Hihi, så ska bara fylla i och skriva texten finare sen är jag klar med läxan. Tummen upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar