lördag 9 februari 2013

Det händer aldrig

Jag och faktiskt göra saker som jag säger att jag ska göra, vi funkar inte riktigt ihop. Har haft nästan hela dagen ledig, bara lite bytade timmar så har ju haft världens chans att göra läxan. Men har jag gjort den än? Nej!
Har sagt hela dagen att jag ska göra den men inte orkat sätta mig ner och börja rita än. Istället har jag skickat mail, försökt sova (gick inte, för den som är intresserad), skypat med familjen, kollat mail, kollat på glee, varit nere och ätit hemmalagade hamburgare med familjen och nu sitter jag och letar smink. Läxan den ligger här så fint bredvid mig och väntar på att jag ska börja med den. Känner jag för det? Nej!

Ska kolla efter smink lite till dock, behöver en ny concealer som faktiskt täcker. Sen ska jag försöka göra min läxa, skissa idag kanske och göra färdigt den imorgon? Ser ju ut som det blir en hemmalördag imorgon. Kanske ska följa med familjen och åka pulka, men efter det ska jag definitivt göra läxan (säger vi..).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar