lördag 23 februari 2013

Here we go!

Och så var fredagskvällen här, kanske inte med dunder och brak men den är här. Min vecka har varit väldigt kort då jag bara jobbat två dagar, men efter den energin pojkarna har haft idag så är jag nästan glad att det är helg nu.
Efter att ha bäddat ner och sagt godnatt till pojkarna så har jag laddat upp med sprite uppe i rummet, en liten burk på 22cl burk som inte innehåller något koffein.. lyckat! Men nu är det dags att börja med det jag skjutit upp hela veckan, nämligen läxa. 500 ord, here we go.

Lite stökigt i mitt rum just nu kanske.. 1. Rena kläder + nya kläder, 2. Skitigt
3. Skitigt, 4. Rent, anledningen till att det skitiga ligger på golvet..

 Mina bikinis har kommit, blev båda två tillslut, blev även en ny bh.
Fint ska de va!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar