fredag 8 februari 2013

Snölek

Det är inte bra att sätta sig ner och vila, man blir bara helt seg och trött. Man blir trött, jag blir det iaf. Pojkarna har spelat wii, lekt med lego, jag och E har fixat en 'alla hjärtans dag' låda till honom som han sedan ska ta med till skolan, vi har lekt ute i snön och vi avslutade det hela med varm choklad.
A jobbar hemifrån idag pga snön så hon tog över sen när vi kom in igen.
Så jag gick upp och satte mig i sängen, tänkte att jag skulle skypa med familjen där hemma men eftersom de inte är inne på skypa så går det inget vidare.

Får väl kolla något avsnitt av glee (kollar bara på det för jag hittade ingen annan rolig serie som jag kände för, så vet ni någon ROLIG serie så tipsa gärna!), sen kanske vila en timme eller så.

 Läsare möt Frosty jr, Frosty jr möt läsarna.

3 kommentarer:

  1. adorable!! We are still waiting on the snow. Just have slush falling from the sky now.. messy! Thanks for posting pics of my nephews!
    xoxo
    Judi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Still waiting? Hahah, you can get some from us if you'd like?
      xo

      Radera
  2. Modern Family, det är en sjukt rolig serie! :D

    SvaraRadera