fredag 22 februari 2013

När strömmen försvinner

Strömmen var avstängt tidigare idag, vilket resulterar i att jag redan ligger i pyamas redo för sängen. 'Hur då?' undrar ni, jo för min stora klocka behövdes ställas om när strömmen väl gick på igen. Och jag orkar inte riktigt fixa det, så istället för att göra det har jag gjort mig iordning med tron om att klockan var mycket mer än den egentligen var.
Men halv tolv är ju inte heller fel, speciellt inte med tanke på att jag ska upp tidigt imorgon.

Pojkarna har sportslov vilket gör att jag jobbar heldagar denna veckan, dock har jag inte jobbat mer än två timmar fram tills idag. A&G var lediga, A var ledig och G var ledig. Så idag började min jobbvecka, härligt huh?
Imorgon måste jag, förutom att jobba, fixa min boston läxa. Har haft 3 hela dagar på mig att göra den men har fortfarande inte börjat, kanske brist på intresse? Vem vill liksom veta om Bostons geografi? Dumma mig som valde det ämnet då kanske.. Men imorgon ska det börjas, 500 ord + en poster, kan väl inte vara så svårt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar