tisdag 12 februari 2013

Bikiniproblem i kylan

Ligger uppe i mitt superkalla rum, men värmen satt på lite mer än 65 grader farenheit. Hoppas verkligen det blir varmt här inne snart. Och mitt i detta sitter jag och kollar på bikinis, något som jag verkligen behöver just nu. Jag var sarkastisk där för er som inte förstod.
Nej, men jag va inne på victoria secret igår med Madde och vi började testa en massa bikini toppar. Och jag som aldrig hittar en annars, hittade plötsligt en som faktiskt lyfte. Men behövde storleken större så tänkte att jag skulle beställa hem den och testa. Nu är dock problemet, jag vet inte vilken färg jag vill ha.

Ska jag ha den som jag testade, färgat leopardmönster eller en vanlig svart?
Eftersom jag har så svårt att hitta bikinis så borde jag slå till på svart, för då kan jag ha vilken färg som helst på trosorna. Men jag har redan en svart som sitter helt okej, så därför vore det ju roligare och köpa något med färg på. Eller?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar