söndag 10 februari 2013

Säger stopp!

Blev inte så mycket lekande i snön idag som jag trott, men äh vad gör det? Istället har jag hunnit kolla på 3 avsnitt av glee, ska snart starta det fjärde. Jag har umgåtts en stund med familjen och jag har också varit i white plains en runda för att träffa Madde och Rebecka.
Fick med mig en klänning hem, en klänning som jag kollat på några gånger men aldrig testat. Men idag slog jag till, va erbjudande på klänningarna idag så varför inte? Körde även inom harmon på hemvägen, fick med mig en mascara, rouge, concealer, bb-kräm och ett nagellack.

Jag måste verkligen sluta köpa nagellack.. Innan jag kom till staterna använde jag typ aldrig nagellack och sedan jag kommit hit har jag köpt hela 15st. Vart kom det ifrån? Och jag använder dem typ en eller två gånger var, sen köper jag nytt för jag tröttnat på den förra färgen.
Nej, härmed säger jag stopp. Inga mer nagellack under min new york vistelse! (hoppas bara att jag kan hålla detta nu också, hihi).

 Mascaran var inget bra, dock verkade concealern vara en keeper!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar