tisdag 19 februari 2013

Bara att ta på sig skorna ju..

Varför jag inte jag hålla mina löften? Lovade att jag skulle ut och gå en runda idag, och det är väl inte så svårt? Bara att ta på sig ett par gympaskor och ta sig ut ur huset. Jag är alltid taggad för träning om kvällarna, sen på dagen är den där energin borta. Åh, vad jag hatar det!

Istället så har jag inte gjort någonting alls under dagen.. Började göra mig i ordning vid 3 då Madde skulle komma och hämta upp mig. Sen åkte vi till Palisades köpcenter och träffade upp Rebecka och Sandra. Blev middag på cheesecake factory för att fira att vi varit i Usa i 8 månader idag. Kan ni förstå det, 8 månader sedan jag stod på kastrup och sa hejdå till familjen?
Nu ska jag klä om till pyamas hade jag tänkt, sen kolla på glee inne i lekrummet. Höja värmen också kanske eftersom det alltid är så himla mycket kallare där inne än i mitt eget rum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar